צרכן הרוכש מוצר באמצעות האתר רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"ד-1981 (להלן: "החוק").
למען הנוחות, להן עיקרי הוראות החוק בקשר לביטול עסקה המבוצעת באמצעות האתר (עסקת מכר מרחוק):
ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא אפשרי בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע' 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר מבניהם. במקרה של ביטול כזה, החברה ראשית לגבות דמי ביטול בסך של 5ִ% או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
ביטול הזמנה מחמת אי התאמה או פגם אפשרי בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע' 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר מבניהם.
לקוח שהינו אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 רשאי לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע' 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
תוצאות ביטול עסקה מחמת פגם או אי התאמה- החברה תזכה את הצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול באותו חלק ממחיר העסקה ששולם. במקרה של קבלת המוצר הצרכן יעמיד את המוצר לרשות החברה במקום בו הוא נמסר ויאפשר לה לאסוף אותו.
תוצאות ביטול עסקה שלא מחמת פגם או אי התאמה- החברה תזכה את הצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול באותו חלק ממחיר העסקה ששולם. במקרה של קבלת המוצר הצרכן יחזיר את המוצר לחברה, על חשבונו.
במקרה של ביטול כאמור שלא מחמת פגם או אי התאמה, החברה תהא רשאית לחייב את הצרכם מדי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
ניתן להגיש בקשה לביטול הזמנה באמצעות פניה טלפונית אל מוקד שירות הלקוחות *2478 או באמצעות שליחת בקשה באמצעות הדוא'ל לכתובת [email protected] או לכתובת הדואר
5. העדר אחריות למפעילת אתר כלפי נזקים ישירים או עקיפים העשויים להיגרם לצרכן.
6. מדיניות פרטיות- פירוט המידע שנאסף על הצרכן על ידי מפעילת האתר, דרכי איסוף המידע, אחסונו והפעולות שיעשו בו.
7. התייחסות להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982 הידוע גם כ"חוק הספאם"